Felanmälan & jour

Mofast arbetar tillsammans med Hus-skötsel AB, Triennium, och Tekab när det gäller fastighetsskötsel. Fastighetsskötarna ronderar er fastighet en gång i veckan. Ni är välkomna att ställa frågor och komma med synpunkter när ni ser fastighetsskötarna.

Felanmälan bostad

Select...

Felanmälan Södertälje

Som hyresgäst bosatt i Södertälje väljer du fliken “Södertälje” under rubriken “Stad”. Kom ihåg att fylla i alla fälten och försök beskriva ditt ärende  så noggrant som möjligt.

Ivarbo Södertälje:

Fastighetsskötare kontor
Adress: Fornhöjdsvägen 78, 152 58 Södertälje
Telefon: 08-408 952 00
Mail: felanmalan@ivarbo.se
Mottagning för hyresgäster: Tisdagar 8.00–10.00. Övrig tid enligt överenskommet.

Felanmälan Uppsala & Flen

Som hyresgäst bosatt i Uppsala eller Flen väljer du fliken “Uppsala” eller “Flen” under rubriken “Stad”. Kom ihåg att fylla i alla fälten och försök beskriva ditt ärende  så noggrant som möjligt.

Kontakt Triennium Uppsala & Flen:

Telefon: 026-14 55 80
Mail: felanmalan@triennium.se

Felanmälan Stockholm

Som hyresgäst bosatt på Skrinvägen 1-11, Karmstolsvägen 14-24, Kebnekaisevägen 2-4, Johan Printz Väg 32-34 och Vasavägen 18 väljer du fliken “Stockholm” under rubriken “Stad”. Kom ihåg att fylla i alla fälten och försök beskriva ditt ärende  så noggrant som möjligt.

Kontakt Husskötsel

Telefon: 08-402 28 70
Mail: felanmalan@husskotsel.se

Läs mer på informationsanslagen i trapphusen. Normalt åtgärdas fel vid nästkommande besök alternativ efter överenskommelse med er som hyresgäst. Akuta ärenden åtgärdas snarast möjligt.

Som hyresgäst bosatt på Pelargatan 15 hittar du all information på Tekabs hemsida och du kan genomföra felanmälningar på deras hemsida via länken nedan:

Kontakt Tekab

Telefon: 08-640 10 00
https://www.tekab.org/felanmalan