Felanmälan & jour
Mofast arbetar tillsammans med Hus-skötsel AB och Triennium när det gäller fastighetsskötsel. Fastighetsskötarna ronderar er fastighet en gång i veckan. Ni är välkomna att ställa frågor och komma med synpunkter när ni ser fastighetsskötarna.
Felanmälan Stockholm
Som hyresgäst bosatt på Skrinvägen 1-11, Karmstolsvägen 14-24, Fastlagsvägen 15-17, Porfyrvägen 15-19, Mössebergsvägen 4-6, Kebnekaisevägen 2-4, Johan Printz Väg 32-34 och Vasavägen 18 kan du genomföra felanmälningar via länken nedan. Resterande hyresgäster genomför sina felanmälningar via anvisade kontaktpersoner som kan återfinnas i avtalet.
www.husskotsel.se
Under fliken felanmälan väljer du fastigheten du bor i från listan till höger.
Telefon – dagtid
Vardagar mellan 07:00 – 16:00
08-402 28 70
Telefon – akuta ärenden
Akuta ärenden kvällar och helger (Jour)
08-402 28 70
Läs mer på informationsanslagen i trapphusen. Normalt åtgärdas fel vid nästkommande besök alternativ efter överenskommelse med er som hyresgäst. Akuta ärenden åtgärdas snarast möjligt.
Som hyresgäst bosatt på Pelargatan 15 kan du genomföra felanmälningar via länken nedan.
https://www.tekab.org/felanmalan
Telefon – dagtid
Vardagar mellan 08:00 – 10:00
08-640 10 00
Telefon – akuta ärenden
Akuta ärenden kvällar och helger (Jour)
08-83 84 85
Felanmälan Södertälje
Om du är hyresgäst i Södertälje, vänligen gör felanmälan genom IvarBo på https://ivarbo.se/. (Du finner en felanmälan blankett under fliken “Felanmälan”)
Felanmälan Uppsala
Om du är hyresgäst i Uppsala, vänligen gör felanmälan genom Triennium:
eller e-post felanmalan@triennium.se
Uppge alltid namn, adress och tel.nr